Trying to live my life -

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

trött hemmadag

Av tryingtolivemylife - 30 mars 2010 18:33

Hemma för tillfället..

Hemskt trött och sliten :/ och ryggen gör lite ont men annars är allt bra.

Jag vet inte vad jag ska berätta om idag, det har blivit varmare och snön är nästan borta :) det är juh superskönt, ingen mardröm inatt allafall.

Super skönt att få sova en natt allafall :)

Så det fick mig på bättre humör, imorgon ska jag kanske träffa bästa vännen min :) Vore himla trevligt :)

 
 
Monica

Monica

31 mars 2010 10:35

jo men det var inte så jag menade..Klart att pojkar kan ha rosa o flickor blått det var inte så jag menade.. Men oftast köper man bara beige, grönt o gult när dom ligger i magen.. Är det en flicka kanske det e roligt att köpa klänning.
vi har sagt att ska vi ha ett 3dje barn så ska vi inte ta reda på könet utan det får bli en överraskning =)

http://ljusenimittliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tryingtolivemylife - 26 april 2010 11:46

Hejsan :) Vet att det kan bli långt mellan mina inlägg.Idag är det skolan sen ett ultraljud :OHoppas allt är okej då detta är mitt tredje ultra, har haft ett varje vecka nu i tre veckor tillbaka, bebbe vill inte göra som dom vill nämligen ;) hahaEn...

Av tryingtolivemylife - 19 april 2010 09:39

OMG!det första man får reda på när man komemr till skolan, trött och i zombie tillstånd är att man ska ha natineolla prov i engelska, man kollar panikslaget på läraren och ber till gud eller nåt, ska typ trolla iväg papperna :Omen vi får se hoppnigsv...

Av tryingtolivemylife - 13 april 2010 12:32

hej igen :) Jag börjar bli nervös, snart är det dags för ultraljudet :O Det är så spännande fast man är juh lite orolig för om det är något fel och så :S Vi får se om jag ens kan sova snart :O jag kommer ligga och vrida  mig :S Känner mig gan...

Av tryingtolivemylife - 12 april 2010 10:06

Well, här är jag igen. Det har varit ganska mycket och jag har varit jätte trött så har inte skrivit så mycket.Denna vecka ska jag på ultraljud :) Hoppas allt går bra :) Längtar! Skolan har startat igen efter lovet, det går så segt och jag känner...

Av tryingtolivemylife - 2 april 2010 22:28

Well, sitter här igen, är himla trött. Blev smått orolig, min pojkvän är hos några killkompisar som skulle ha lite fest, men jag är juh gravid så jag kan inte dricka ändå ^_^ haha Han smsa och fråga var han var någonstans och man bara va? Du är v...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards